Your journey is my story...

21 April 2010

ayam penyet @ the street @ the curve

hari ni, bersamaan dengan 21 April 2010 (Rabu) restoren ayam penyet @ the street @ the curve bakal menempa sejarah apabila bakal menerima pengunjung yang julung-julung kalinya akan mentekadarah di sana, iaitu aku.

setelah beberapa purnama aku mendengar khabar-khabar yang bertiup ibarat angin-angin sepoi bahasa yang mengatakan ayam penyet ini sedap, ayam penyet itu dan ini, ayam penyet ini penyek, akhirnya dapatku santap ayam penyet tersebut untuk kudapanku di tengahari ini.

lebih kurang 50 minit lagi aku dan PTDmates aku akan bergerak menuju ke sana... dah 3-4 hari kami ibarat sedang menjayakan rancangan jalan-jalan cari makan. lunch di sana sini... semalam @ PJ @ Piccadilly. Dua hari lepas di IKEA.. kami lepas geram dengan makan @ tempat-tempat macam ni... bila lagi kan? heheh. nanti aku dah dapat penempatan, mesti sibuk mengalahkan Tok Ketua kampung tandiap, kuala perlis.

krukk krekk krukk krekk.. ok lah korang, perut dah bunyik..

4 comments:

Intan Syazlin said...

sedap nyaaa!!! nnt kita g makan kat sana tau yang. tapi depends la sedap ke tak. hehe. kalau dapat kalah kan pecel, kita pegi lagi..

Maxx Ikhwandy said...

ok nnt kite pegi k syg?
aah pecel la lg sedap..heheh

Maxx Ikhwandy said...

ok nnt kite pegi k syg?
aah pecel la lg sedap..heheh

farismustaqim said...

PECEL PADANG JAWA terbaik sekali! ahaha