Your journey is my story...

02 March 2010

kelik kelate

utk post yang ni, kawe nak kechek kelate, sebak kawe nok royak cerito kawe g kelate duo kali dale maso lape hari jah... kahkahkah (1st perenggan aku dah tak bleh blah).

yang kali pertamo kawe g pado sembile belah bule duo bersamae denge hari jumaat. g pagi, kelik pete.

sebak hari jumaat, kawe kenolah g smaye jumaat. kawe suko denga khutbah kat kelate ni.. bakpo? sebak khutbah pasal Islam... tp sebut jadi Isle.. hahaha. Isle agamo kito la la la..

kali keduo kawe g kelate adolah pado 27 bule duo.. kali ni best sikit sebak kawe tido semale. kat renaissance hotel. kawe dapak bilik sore,tp katil bersaiz permaisuri, bermakno queen size.

kalau dlu kawe acap kali ikot mok ayoh tido hotel bilo ado kursus apo semuo, kali ni kawe pulak meraso dapak bilik sendiri. (hoooo payohhh kecek kelate ni!!)

lamo doh kawe tok kelik kelate ni, buke toksey kelik, tp takdo maso nok kelik. tapi mek-mek kelate masih mace dlu lagi...hahaha. lamo tok jupo mek kelate ni.... kawe tok buleh comment pasal mek kelate ni panje2 nanti tune kawe cubit ke'... kahkahkah

ok lah, kawe nok sambung kijo. tp sbelum tu, terimalah serangkap pantun kelate dari kawe :-

Make ikke cicoh budu,
Jange lupo tamboh milo,
Kelik kelate buke slalu,
Sekali kelik rambang mato.

Sekiaie..

3 comments:

farismustaqim said...

mengarut!!!!!!!!!!!!!!

nuruliznie said...

adui. pening aku nak baca.

intan syazlin said...

hahahahaha. kecek kelate KE'? hahahhahaha benggong la sygggggggg