Your journey is my story...

12 January 2010

kenapa radiasiikankoi.blogspot.com?

mungkin ramai yang tertanya-tanya mengapa dalam berjuta pilihan, aku memilih nama radiasi ikan koi? aku pun tak berapa nak tahu, tp di bawah ni aku bagi penerangan sikit.

penerangan:-

radiasi - radiation describes any process in which energy emitted by one body travels through a medium or through space, ultimately to be absorbed by another body.

ikan koi - Ikan Koi merupakan sejenis ikan kap yang banyak dipelihara sebagai ikan hiasan kerana sifatnya yang lemah lembut. Ia hampir menyerupai ikan Emas dan memang dalam famili yang sama dengan ikan Emas.









haa..tu jelah. haha

2 comments:

farismustaqim said...

takde motifffffffffff nye laa ikan koi renang renang ni. panjang lahai nama blog. hahah

Maxx Ikhwandy said...

abis tu motif Susur Pelangi ko tu ape?
ko ingat ko jambu la?hahaha.
aku mula2 nak letak nama blog aku ni ikan koi je, tp dah ada org amek kot. aku tambahla 'radiasi'.