Your journey is my story...

06 January 2010

2010... masih belum terlewat untuk aku blog (bukan blok).

Seperti biasa, secara tiba-tiba aku rasa nak memblog. Tiba2...
Seperti biasa juga aku sendiri susah nak predict diri aku sendiri, apetah lg org lain. mungkin 'tiba2' ni suka dekat aku... ahaks

mungkin kerana dengan ketibaan tahun baru (bukan batu)2010 ni kot aku rasa nak menulis. bosan2. tak tahu samada blog aku ni diketahui ramai atau tidak diketahui ramai, aku sendiri belum ketahui.

blog ni God Willing tidak ada tujuan spesifik seperti politik, hartanah ataupun sukan semata2.. General (bukan Jeneral<-- ni tanya pian) haha. jokes aside.

aku menulis sebagai orang awam. dari orang awam kepada orang awam. sebagai individu bebas, ibarat kain putih tidak tercalit cat-cat ideologi, jawatan ataupun faktor sosiologi dan geografi aku.

selamat tinggal 2009. selamat datang 2010.













ingat maxx, blog jangan sampai kena blok!!

No comments: